Uusien jäsenten infotilaisuus 12.3.2024

Toistakymmentä uutta jäsentä saapui heille järjestettyyn infotilaisuuteen.

Keski-Espoon seniorit ry uusien jäsenten tapaaminen 12.3.

Uusien jäsenten infotilaisuus järjestettiin 12.3. Espoon valtuustotalon kahviossa ja paikalle saapuikin toistakymmentä toiminnastamme kiinnostunutta senioria. Infotilaisuuden aikana esiteltiin monipuolisesti yhdistyksen toimintaa hallituksen jäsenten toimesta.

Puheenjohtaja Tuula Nordström toivotti uudet jäsenet tervetulleiksi ja esitteli toiminnan tarkoituksen ja tavoitteet. Sihteerimme Reijo Rossi valotti myös piirin ja liiton tehtäviä tässä kokonaisuudessa. Hallituksen jäsenistä Helena Sipola kertoi alkuvuoden kulttuuritarjonnasta, matkoista ja retkistä, joista useimmat olivat jo loppuunmyydyt. Digivastaava Ilkka Riihiaho kertoi Digikerhon toiminnasta ja Jukka Rimpiläinen viestinnästä ja tiedotuksesta. Kaikilla hallituksen jäsenillä on omat vastuualueensa ja ne esiteltiin paikallaolijoiden toimesta. Monipuolisen kerhotoiminnan ja muut aktiviteetit esitteli puheenjohtajamme.

Tapahtuman mielenkiintoisin osuus on aina uusien jäsenten omat esittäytymiset ja odotukset toiminnallemme. Erilaisia elämäntarinoita on useita ja ne kaikki ovat yhtä kiinnostavia. Keski-Espoon senioreihin kaikki ovat tasavertaisina tervetulleita.