Lounaskerho

Lounasvieraita 25.42019

Koronatilanteen vuoksi joulujuhla on peruttu. Tilalla 3.12. klo 12.00 Joululonas Henricucsessa (Omnia),os. Kirkkokatu 16 ovi A1, hinta á 25 € ruokajuomineen. Tilaisuuteen voidaan ottaa 50 osallistujaa ilmoittautumisjärjestyksessä. Imoittautuminen Tuula Nordströmille puh. 040 4160410 tai tuula.nordstrom@gmail.com.

Lounaskerho kokoontuu torstaisin klo 12.00 noin kerran kuukaudessa ravintola Henricuksessa (Omnia), os. Kirkkokatu 16 ovi A1, 02770 Espoo. Lounaan hinta on 9,50 €.

Koronatilanteen vuoksi osallistujia otetaan enintään 30.

Ilmoittautuminen tapahtuu yhdistyksen tiistaitilaisuuksissa tai viimeistään viikkoa ennen Tuula Nordströmille puh. 040 4160410 tai tuula.nordstrom@gmail.com.

Ravintola on viihtyisä ja helposti tavoitettavissa. Henricus on Omnian opetusravintola, jossa palvelu on erinomaista. Pöytiin tarjoiltu 3:n ruokalajin (+ kahvi) lounas on tähänastisen kokemuksen mukaan ollut erittäin maukas. Olemme saaneet neuvoteltua hinnaksi 9,50 €.

Jos hyvä ruoka ja mukava seura kiinnostaa, tervetuloa mukaan!

28.3.2019