Golf

Uudenmaan Kansallisen Senioripiirin golftapahtumassa 28.5.2019 SHG Lakiston kentällä pelasivat Espoon Kansalliset Seniorit ry:n joukkueessa (kuvassa vasemmalta lukien) Risto Sipilä, Gita Laitinen ja Fernando Guamaraes.

Keväällä 2019 perustetun golfkerhon toiminta on käynnistynyt, ja uudet jäsenet ovat tervetulleita toimintaamme mukaan.

Mikäli olet jäsenenä jossain golfseurassa ja olet kiinnostunut osallistumaan golfkerhomme tapahtumiin, lähetä sähköpostiosoitteesi  ristosipila@hotmail.com .

Jos sinulla ei vielä ole greencardia ja olet kiinnostunut golfista, lähesty Ristoa, niin sinut opastetaan alkuun.

Golfkerhon vetäjänä toimii Risto Sipiä puh. 0500 843 708, ristosipila@hotmail.com.

Tapahtumia
To13.6.2019 Kansallinen Senioriliitto ry:n järjestämä Patina golf - tapahtuma Sea Golf Rönnäsissä. Tapahtumaan osallistuvat Gita Laitinen ja Risto Sipilä.

Tuloksia
Uudenmaan Kansallisen Senioripiirin golftapahtuman 28.5.

SHG Lakiston kentällä järjestettyyn tapahtumaan osallistui yhdeksästä Uudenmaan piirin jäsenyhdistyksestä yhteensä 64 senioria, joista joukkuekilpailuun muodostettiin yhdeksän kolmijäsenistä sekajoukkuetta. Espoon Kansalliset Seniorit ry:n joukkueessa pelasivat Gita Laitinen, Fernando Guamaraes ja Risto Sipilä.

Joukkuekilpailussa 1. tuli Mäntsälä,  2.Tapiola, 3.Olari, 4. Loviisa, 5. Tuusula, 6. Espoo, 7. Järvenpää, 8. Hyvinkää ja 9. Kirkkonummi.

Lyöntipelissä joukkueestamme oli paras Gita, toisena Risto ja kolmantena Fernando.

Kokonaiskilpailussa yksilötasolla naisten pisimmän driven voitti Gita, joka oli myös kolmas naisten pistebogeykilpailussa.