Jäsenalennuksia

Entressen kukkakauppa Kukkaakaari antaa 10 %:n alennuksen yhdistyksemme jäsenille. Alennuksen saat näyttämällä puhelimestasi senioriliiton jäsenkortti "appiä" tai pyydä paperinen jäsenkortti Ilkata, ilkka.riihiaho@gmail.com

Ikaalinen Spa

tarjoaa Kansallisen Senioriliiton jäsenille -15% alennuksen päivänhinnoista torstai-lauantaille sekä -20% alennuksen päivänhinnoista sunnuntai-keskiviikko.

Huonevaraus: www.ikaalinenspa.fi tai myynti@ikaalinenspa.fi tahi puh. 03-4511 Koodi KSL

Jäsenhinnat Greenstar hotelleissa

GreenStar Hotellit tarjoavat Senioriliiton jäsenille edullisen kiinteähintaisen majoituksen jo valmiiksi edullisista hinnoista vapaa-ajan matkustukseen.

Saadaksesi etuhintainen majoitus, tehtävä varaus osoitteessa https://www.greenstar.fi käyttämällä varauskoodia: SENIORI tai suoraan hotellista. Hotellilla on oikeus tarkistaa halutessaan jäsenyys.

GreenStar Joensuu          67 eur/vrk
GreenStar Jyväskylä        70 eur/vrk
GreenStar Vaasa              70 eur/vrk
GreenStar Lahti                75 eur/vrk

Hinta on yhdeksi yöksi ja 1 - 3 henkilöä voi olla samassa huoneessa tällä hinnalla. Hotellilla on oikeus rajoittaa erikoishintaisten huoneiden määrää. Ei voimassa erikoistapahtumien aikana.

Aamiainen
9 eur/henkilö/vrk ennakkoon varatessa, +1 eur paikan päällä ostaessa

Vaihtuva matkaetu Viking Lineltä

Viking Line tarjoaa vaihtuvia alennuksia senioriliiton jäsenille. Alennuksen suuruus vaihtelee viikonpäivän, lähtöajan, täyttöasteen ja varausajankohdan mukaan. Varaukset online, www.vikingline.fi (muista tuotetunnus) tai myyntipalvelu  0600-41577 (2,01 €/vastattu puhelu + pvm).