DIGIkerho

Nörtit, Ilkka ensimmäisenä vasemmalla sekö Tauno äärimmäisenä oikealla

Digikerho kokoontuu parittomien viikkojen torstaina klo 13.00-15.00. Syyskauden 2021 kokoontumispäivät ovat:16.9., 21.10., 18.11. ja 16.12.

Kevätkauden 2022 kokoontumispäivät ovat:

20.1. 17.2. 17.3. 14.4. ja 5.5. (Huom! parillinen viikko).

Kokoontumispaikka:
Espoon keskuksen Palvelukeskus, Kauppakeskus Espoontori, 3. krs, Takasali
Kamreerintie 3, 02770 ESPOO

Kerhoon voi ilmoittautua joko Killan tai jäsenkorttiapplikaation kautta tai suoraan vetäjälle Tauno Värtinen puh. 050 325 5944 tai tvartinen@gmail.com

Kiertävä tietotupa ei toimi normaaalisti ainakaan syyskaudella 2021. Kiertävä tietotupa pyrkii käynnistymään keväällä, mikäli   koronatilanne ja Omnian linjaukset sen sallivat. Syksyn ajan Omnian tietotupaa järjestetään vain Omnian omissa toimipisteissä, maanantaisin Tapiolassa, Itätuulenpiha 1 ja keskiviikkoisin Olarissa, Kuunkehrä 2B klo 13.45-16.00. Omnian tietotuvissa saa apua ja neuvoja omien laitteiden käyttöön sekä voi hyödyntää Omnian laitteita ja ohjelmistoja (esim. skannaus, kuvankäsittely). Ohessa pdf-esite tietotuvista

Digikerhossa  ja tietotuvassa perehdytään tietokoneiden, tablettien ja älypuhelimien käyttöön ja ratkotaan niiden käytössä ilmeneviä pulmia, tarvittaessa ihan kädestä pitäen. Nörtteihin voi mielellään ottaa yhteyttä etukäteen ja kertoa ratkaisua vaativasta pulmasta tai esittää toiveita kerhossa käsiteltävistä aiheista. Ottakaa omat koneet mukaan. Omat salasanat täytyy muistaa eri ohjelmiin ennen kuin voidaan auttaa.

Mikäli jollakin henkilöllä on joku mielenkiintoinen hyötyohjelma käytössä niin tervetuoa esittelemään sitä toisille.

Nörtteinä ovat Tauno Värtinen puh. 050 325 5944, tvartinen@gmail.com ja Ilkka Riihiaho puh. 040 080 9696, ilkka.riihiaho@gmail.com.

Digikerhossa saamme apua myös toinen toisiltamme