DIGIkerho

Nörtit, Ilkka ensimmäisenä vasemmalla sekö Tauno äärimmäisenä oikealla

Koronatilaanteesta johtuen digikerho kokoontuu toistaiseksi Entressen kirjaston sinisessä huoneessa

17.9.2020 klo 15-17 tutustutaan älypuhelimien hyötyohjelmiin ja harjoitellaan niiden käyttöä. Aiheina Killan jäsenkortti, puheohjaus, Omakant, Google Maps, navigointi, YouTuben hyötykäyttö.

Mikäli jollakin henkilöllä on joku mielenkiintoinen hyötyohjelma käytössä niin tervetuoa esittelemään sitä toisille.

15.10.2020 klo 15.30- 17 opetellaan älypuhelimien hyötykäyttöä: Killan jäsenkortti, älypuhelimen puheohjaus, Omakanta, Google Maps, navigointi, YouTuben hyötykäyttö, Google kääntäjä.

19.11.2020 13-15  aiheina kartastot, navigointi, Google kääntäjä, Google kuvat.

Normaalioloissa Digikerho kokoontuu kerran kuukaudessa torstaisin klo 13 -15. Syyskauden 2020 käynnistymisestä ilmoitetaan sähköpostitse. Tapaamiset t

Kokoontumispaikka:
Kauppakeskus Espoontori, 3.krs, Takasali
Kamreerintie 3, 02770 ESPOO

Kerhossa perehdytään tietokoneiden, tablettien ja älypuhelimien käyttöön ja ratkotaan niiden käytössä ilmeneviä pulmia, tarvittaessa ihan kädestä pitäen. Nörtteihin voi mielellään ottaa yhteyttä etukäteen ja kertoa ratkaisua vaativasta pulmasta tai esittää toiveita kerhossa käsiteltävistä aiheista. Ottakaa omat koneet mukaan. Omat salasanat täytyy muistaa eri ohjelmiin ennen kuin voidaan auttaa.

Nörtteinä ovat Tauno Värtinen puh. 050 325 5944, tvartinen@gmail.com ja Ilkka Riihiaho puh. 040 080 9696, ilkka.riihiaho@gmail.com.

Digikerhossa saamme apua myös toinen toisiltamme