DIGIkerho

Nörtit, Ilkka ensimmäisenä vasemmalla sekö Tauno äärimmäisenä oikealla

DIGIkerho kokoontuu neljän viikon välein torstaisin klo 13:00. Syyskauden 2019 ensimmäinen tapaaminen on 19.9.

Kokoontumispaikka:
Kauppakeskus Espoontori, 3.krs
(Nordean entiset tilat)
Kamreerintie 3, 02770 ESPOO

Kerhossa perehdytään tietokoneiden, tablettien ja älypuhelimien käyttöön ja ratkotaan niiden käytössä ilmeneviä pulmia, tarvittaessa ihan kädestä pitäen. Nörtteihin voi mielellään ottaa yhteyttä etukäteen ja kertoa ratkaisua vaativasta pulmasta tai esittää toiveita kerhossa käsiteltävistä aiheista. Ottakaa OMAT koneet mukaan. Omat salasanat täytyy muistaa eri ohjelmiin ennen kuin voidaan auttaa. Nörtteinä ovat Tauno Värtinen puh. 050 325 5944, tvartinen@gemail.com ja Ilkka Riihiaho puh. 040 080 9696, ilkka.riihiaho@gmail.com.

Digikerhossa saamme apua myös toinen toisiltamme

Kiertävä tietotupa kokoontuu neljän viikon välein torstaisin klo 13:00. Syyskauden 2019 ensimmäinen tapaaminen on 3.10.

Kokoontumispaikka:
Kauppakeskus Espoontori, 3.krs
(Nordean entiset tilat)
Kamreerintie 3, 02770 ESPOO

Kiertävässä tietotuvassa pääset kysymään ilmaiseksi neuvoja ja vinkkejä oman tablettisi, älypuhelimesi, kannettavan tietokoneesi tai nettipavelujen käyttöön. Paikalla on työväenopiston opettaja, Omnian digitutor sekä nörttimme Ilkka ja Tauno.

Omnian digitutor Satu Luhtanen opastaa senioreita kerran kuukaudessa
Tilanteen niin vaatiessa Satu on paikalla videolähetyksen avulla