Tietotupa

Syyskauden 2019 ensimmäisessä Tietotuvassa oli runsaasti osallistujia. Uudet tilat Kauppakeskus Espoontorin 3. kerroksessa soveltuvat toimintaan hyvin ja ovat paremmin saavutettavissa kuin aikaisemmat tilat.

HUOM! Kerhon kokoontumiset palvelukeskuksen tiloissa on keskeytetty toistaiseksi koronavirusepidemian vuoksi.

Palvelukeskuksen ollessa suljettuna Tietotupa kokoontuu verkossa kuukauden ensimmäisenä ja toisena torstaina klo 13-15. Ohjeet löytyvät alla olevasta liitteestä:

Mahdollisista Syyskauden 2020 kokoontumisista ilmoitetaan sähköpostitse. Tapaamiset tulevat myös KES:n kalenteriin, jonne pääset etusivulla olevasta linkistä.

Normaalioloissa Kiertävä tietotupa kokoontuu kerran kuukaudessa torstaisin klo 13 - 15.

Kokoontumispaikka:
Kauppakeskus Espoontori, 3. krs, Etusali
Kamreerintie 3, 02770 ESPOO

Kiertävässä tietotuvassa pääset kysymään ilmaiseksi neuvoja ja vinkkejä oman tablettisi, älypuhelimesi, kannettavan tietokoneesi tai nettipavelujen käyttöön. Paikalla on työväenopiston opettaja, Omnian digitutor sekä nörttimme Tauno Värtinen puh. 050 325 5944, tvartinen@gmail.com ja Ilkka Riihiaho puh. 040 080 9696, ilkka.riihiaho@gmail.com.

Omnian digitutor Satu Luhtanen opastaa senioreita kerran kuukaudessa.
Tilanteen niin vaatiessa Satu on paikalla videolähetyksen avulla